hoho nu är jag hemma och klar med power pointen




Yes du läste rätt jag är klar. Eller willes grejer fattas men de lägger vi in snabbt imorn i skolan.

Till ert stora nöje kan jag berätta att jag fick 2 par jeans med mig hem från killer mall idag. Ett par från vero moda och ett par från h&m, totally worth it!
Men nu måste jag sova för jag har en killer day imorn. bye bye and god night!

Och p.s fuck you tuttboobiegabbi som snodde mitt citat! haha det är ju mig som alla ska älska. Puss på dig spacemonkey!








Kommentarer
Postat av: tuttboobiegabbi

Ja det är klart alla älskar dig min lilla bootyanna :) Jag tycker ju bara att du är cool!

2008-09-05 @ 00:39:03
URL: http://simplygabriella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0