Hallå världen där utanför, vad händer?

Man blir helt utstängd och avlsagen när mobilen inte funkar. Jag vet livet hänger inte på en mobil utan på en skör tråd. Men jag som lovat Maria att vi ska chilla och se på film och ta det lugnt efter hennes match... Hur ska hon få tag i mig när mobilen inte funkar som den ska. Och Sanne då, som jag lovade att ringa idag. Hon måste ju tro att jag rådissar henne eftersom jag inte ringt än och klockan är redan 17.06.

Fick nyss veta av Martin att mamma sagt att vi inte ska lämna in mobilen förens imorn, för det finns inga tekniker i butiken under helgerna. Kul att hon sa det till mig, TACK! utan jag ska höra det från Martin. Fy! Jag ska ner till henne och säga att vi visst ska åka idag för jag vill inte ha mobilen lagad utan jag ska byta ut den mot en annan modell. Aldrig att jag tänker ha samma igen. ALDRIG!

Det är synd om mig nu.... Ladda ner massa musik och dränka mig i den samtidigt som jag städar och möblerar om i mitt rum, det är precis det jag gör när allt är upp och ner.

Avril Lavigne - My Happy Ending

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0