God dagens, eller är det en kvällens?

Ja ni, idag har det inte hänt något speciellt. Varit i skolan och suttit barnvakt. + snackat en massa med Sanne om morgondagen.
Snart ska jag ner och käka och efter maten ska jag till killer mall (kista centrum) för att köpa ett par nya jeans. Jag fick som jag ville.

Sen på hemvägen räknar jag kallt med att bli avsläppt vid Agge så att vi sedan kan gå på promenix. Nu blir det massa sen i den här texten känner jag men vafan jag kör på ändå. Sen efter promenaden så ska jag hem och fixa med svenska arbetet. Ska bli en power point men jag måste bara få resten av arbetet från mina gruppmedlemmar. Hurry Hurry! Nej skojja jag kommer nog ändå inte ha tid att fixa med power pointen förens vid 10 ikväll.
Juste btw, när jag kommer hem måste jag oxå packa väskan. Har idrott imorn i skolan+att jag måste åka till Sanne direkt efter skolan så jag måste ha med allt från början, hinner inte hem emellan.
Vi höres senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0