De ska få köpa min tystnadplikt

Ta buss 523 från Oxelvägen mot Kista centrum.
Den går från Oxelvägen ca 09:45.
Du är framme vid Kista centrum 10:00.

Restid 15 minuter.

Trevlig resa!


Vi får väl se om det blir en trevlig resa eller inte, för om de inte är snälla mot mig på The Phone House kommer jag verkligen bli skit sur. Jag ska få byta modell så är det bara. Jag vill inte ha samma igen. Jag har ju redan fått byta den 5 grr eller om det till och med är 6 ggr! Jag tänker stå och tjaffsa tills de ger mig en ny. Jag kommer vara så jobbig att de inte orkar med mig, så de ger mig den nyaste och dyraste telefonen i kompensation för att min har varit så jobbig. De ska få köpa min tystnadsplikt för att jag inte ska säga de suger och att de säljer trasiga mobiler! 

Nej nu måste jag sova. Annars komemr jag inte vara på fighter topp imorn.
Skola från 11.15-16.50 fast jag kommer komma sent eftersom jag måste fixa med telefonen.
Efter skolan ska jag hämta ut mammas klocka från ur&penn. Jag lämnade in den där förra veckan. Och hon säger att jag aldrig gör något för henne. Jag kanske bara ska skita i att hämta ut den då kanske..eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: terese

Enligt konsumentköplagen har du rätt att häva köper efter två lagningar ;)

2008-09-11 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0