Då var man tillbaka igen

Har varit hemma en stund nu. Det gick jätte bra i skolan och jag fick alla papper, förutom från historian. Han sa att jag skulle leta reda på honom men jag kunde inte hitta honom, letade i hela skolan. Han måste ha varit ute på pp eller ngt med sin klass.
När jag var klar i skolan så åkte jag till centralen för att hämta upp pysslingen, vet att det egentligen heter syssling men det låter roligare och säga pyssling. Vi hämtade även upp Ida på sitt jobb med bilen och sedan åkte vi hem.
Jag känner verklien hur magen kurrar efter sushi, för det är de jag ska äta idag. MUMS! Sedan kommer Maria och Angelica hit och sen får vi se vad vi hittar på ikväll. Kanske blir en tripp ner till saxen? Hur sent det blir ikväll får vi se, det är ju fotbollsmatch 12.30 imorn. AIK vs. Fiskrensarna
Heja AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0