Blodsband

Just nu sitter jag och väntar på att en liten guldgruva ska trilla in på mitt konto, eller det ska komma nån dag nu i veckan. Jag vet att jag måste spara men samtidigt så har jag så mycket planr för dessa pengar. De kommer aldrig räcka tilla allt, inte ens på långa vägar. Men en sak som jag bestät mig för är att jag ska köpa något till min bror och såklart till min syster. Ni kanske undrar vilken av alla systrar, men jag menar såklart min riktiga syster, vi med samma föräldrar. Det är dags att vi blodsbarn hittar på ngt.

Nog sagt om det, nu ska jag ner och äta lite mat sedan ska jag iväg och vara barnvakt. Där kommer det oxå trilla in lite pengar. Yes! More money to the pile.

Kommentarer
Postat av: isabelle

visst är det Ida som är din blodssyster? :)

2008-09-30 @ 22:37:54
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0