bajshortelefon

Igår när jag kom hem så började batteriet på mobilen tryta, så jag satte den på laddning och då började den knasa ur totalt. Och den har funkat perfekt hela kvällen! Jag har inte tappat den och den har inte blivit blöt på ngt sett, har haft den i fickan hela kvällen!
Men iaf när man stoppar in laddaren i mobilen så kommer det upp en ruta som säger, Optimal laddning. Men sedan när jag skulle börja smsa så dök den upp igen, försvann och dök upp igen, försvann och dök upp igen. Så fort man tryckte på nån knapp på telefonen så kom den där förbannade rutan upp igen. Så då tog jag ut laddaren så att jag kunde smsa, sedan när jag skickat smset så satte jag in den igen och då fortsatte den att dampa så jag stängde av telefonen så att den kunde få ladda "i lugn och ro" och imorse när jag vakna och satte igång telefonen så hade den inte ens laddats och när jag kollade mina skickade sms så hade den inte skickat iväg ett ända och när jag försöker skicka sms nu så funkar inte det heller, och när jag ringer så sprakar det! FAN VAD ARG JAG BLIR! Den här mobilen har inte varit annat än skit!

eller den är bra när den funkar men det är inte ofta den funkar helt som den ska! Den stänger av sig själv så att man måste starta om den och då räcker det inte bara att trycka på start knappen utan du måste ta ut batteriet och sedan starta om den. För mig är det ingen big deal. Det går snabbt men andra rfågar mig jämt hur jag orkar ha det så. Varför bryr jag mig inte då? jag vet inte, det går ju snabbt att starta om men samtidigt så ska en ny telefon funka helt och hållet men jag är för lat för att gå tillbaka med den eftersom jag redan bytt den 5 ggr! och dessa ggr gjorde jag det inom loppet av 2 veckor. Förstår ni nu varför jag inte pallar gå tillbaka för att byta? Men nu fan ska jag göra det. Jag ska byta modell jag vill inte ha den här telefonen längre!
HORTELEFON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0