211 dagar kvar!

Jag missa första bussen, så jag fick ta den efter men jag hann ändå i tid. Och det har varit en riktigt seg dag idag i skolan. Jag, Bellis, Shavin, John och Sebbe sitter ALLTID på samma plats i klassrummet men idag när vi kom så hade de andra satt sig på våra platser. Skojja inte om det kändes konstigt att sitta längst bort på andra sidan av klassrummet, wierd!
Efter skolan åkte jag till Kista för att titta på en ny höst jacka, behöver verkligen 2! Den gamla är för liten och iår vill jag kunna variera mig. Jag vill ha en lite tunnare halv lång kappa som slutar över knäna, coh sedan vill jag ha en lite kortare, typ så att den slutar under rumpan, men denna måste tjock så att den även går att ha under mindre kyliga kvällar nu i vinter. Hittade den första jackan på H&M men jag ville inte lägga undan den för först måste jag övertala mamma så att jag får 2. Har ju inte ens frågat henne om jag får 1. Men jag tänkte att om jag hittade 2 i samma affäer så skulle jag lägga undan dem och sedan säga att hon måste hämta ut det jag lagt undan. Tänk om jag kunde göra så med alla nya kläder som jag vill ha och behöver, + att en ny väska, lite nya halsdukar mössor etc skulle inte skada.... Skulle inte det vara skönt? Att bara gå runt i affärer och lägga undan saker sen har du någon som går och hämtar ut allt och kör det ända hem, så att du slipper konka på alla påsar.
hmm.....Fan det kanske är ganska smart affärs ide att starta upp. En shopping assistent firma.

Nej nu måste jag göra lite matte, om jag orkar. Annars ska jag sova en stund, sedan ska jag vara barnvakt i en timme.
So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0