the night comes closer

Nu blir det bingen hörni. Blev inge plugg idag. Har inte riktigt varit på det humöret efter kista, då menar jag telefonen. Innan jag åkte för att hämta den så var jag jätte taggad och hade verkligen planerat allt men när jag kom hem så var känlsan helt bortblåst och allt kändes upp och ner. Det gör det fortfarande. Jag får väl försöka imorn innan skolan.

Och nu en tankeställare till min mor... Om du nu tycker om min mobil så himla mycket varför tar inte du den då? Så kan jag ta din nya. Efter ett tag kommer du nog oxå vara ganska trött på den modellen jag har. Men varför inte, du kan ju ge den ett försök. Det är ju trots allt en ny, IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0