Skolfoto, alla normala människors mardröm

Det var ett tag sen nu. Jag har lixom inte orken till att skriva, eller ska jag säga.... jag har inget intresant att skriva om eftersom jag bara tagit det jävligt lugnt nu ett par dar. Jag har varit i skolan, tränat och suttit barnvakt det är i princip det jag gjort under veckan.
Jag fick mina skolfoton idag och de var inte vackra, enligt mig själv men som vanligt ska alla rövslickande smör jävlar säga precis motsatsen men ni ska veta, I'm on to you! Men bara för er läsare ska jag försöka lägga in bilderna på datan och sedan lägga upp dem här i bloggen så att ni oxå får ta del av dem. Ja menar hur många fula bilder har jag inte tvingat på er förut.
Nej nu ska jag lägga mig under täcket och sova för imorn är det match mot USK. Fiender på plan men vänner utanför. Här får ni en liten bild från i sommras.

Jag SHC, Frida USK
Eller jag skulle bjuda på en bild men den funktionen verkar inte funka nu, så jag får försöka lägga in den imorn istället.
God natt fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0