Jag kommer alltid vara nummer 1

Då var man hemma igen efter en fart fylld kväll. Jag tror fan vi han runt i hela sollentuna igår. Nej kanske inte men först va jag och Maria hemma hos Klara där även Steffi va. Mycket trevliga brudar, det lär ju bli mer party brudar! Byggartbetarstyle eller hur!....
Sedan drog vi till saxen där Carl, Runis, Joel och co joinade oss, efter saxen blev det efterfest som Joel hade lovat sedan tidigare under dagen. Men där hann vi väl va i nån timme sedan drog jag och Maria till Ante.
 Där hade vi oxå skit kul och kvällen eller ska man börja kalla det för natten nu?  Det blev en hård natt på soffan, eller ska man säga trångt. Ganska svårt att sova så jag satte igång filmen 2 fast and 2 furious, sen imorse blev det jönssonligan på kollo. Men nu är man hemma igen och jag måste väl ta igen några timmars sömn eftersom jag har match om ett par timmar. Som tur är ska jag bara coacha.
Sleep tight bitches!









Stand your fucking ground, but learn to stand the right fucking ground.
Otherwise it can end bad, real bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0