I hate trains

Ni får inte tolka det som att jag inte har kul i skolan för det har jag. När jaa väl är där. Det är bara hela tanken på att ta sig dit. Sitta på samma tåg, buss som alla andra. Människor som äter sin frukost på tåget. Inge fel med det, så länge man kan hålla sina JÄVLA smulor till sig själv och inte spotta runt dem i hela vagnen. Alla som sitter och hostar, nyser och ja... Usch! fatta alla jerms som bara seglar runt i luften coh morgon rusningarna är värst då står man så tät att man knappt vågar andas och jag som är så kort hamnar alltid så att folk antingen amrbågar mig i ansiktet eller så hamnar jag under deras arm, ja mitt i den jävla armhålan på nån jävel som inte duschat på en vecka.
Nog om det jag tror ni förstår mig. Livet som kort är inte en dans uppe bland molnen.

Så här kul har vi faktiskt i skolan! Idag pratade vi om terrorism, och vi alla vet att Johnär undercover russian terrorman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0