hon kom med gåvor till guden

Vaknade av att Ida kom in och väckte mig. Hon ville se tatueringen. Ida som precis kommit hem från tallin kom med Gudagåvor, så jag fick choklad och en Malibu.

Skulle varit med Katrine idag men jag får inte tag i henne.
Men om 30 min så börjar min träning, får egentligen inte träna men eftersom jag är coach så måste jag iaf ta mig dit ner och stå i båset och bossa.

Sedan bär det av hem till grannen för att sitta barnvakt. Ville ner till Saxen ikväll för det är kareoke tävling och självaste Erik Segerstedt ska vara där och leda tävlingen! Vi får se om jag kommer ner dit efter jag slutat iaf.





Nu är Maria här för hämta sitt lilla paket som hon fått av Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0