Har vi växt ihop?

Sen i fredas kväll har jag och Maria varit ifrån varandra 5 timmar och det var igår när jag fet dissa henne och drog ner till vallen för att coacha match och sedan träna lite själv. Vi skjutsade hem Maria 14.15 och klockan 21.13 möttes vi upp igen för att ta bussen till sollentuna centrum och köpa cola såklart.

Igår kväll chillade vi bara men det blev ändå en natt på soffan igen, eller iaf halva. När jag vakna och insåg att det höll på att bli en hel natt på soffan så fick jag ett big no no i huvet och jag väckte Maria och sprang och la mig i sängen. Skööönt där sov jag till 2, eller vad jag trodde jag har ju fortfarande inte ställt om klockan så den var egentligen bara 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0