God morgon

whats cracking?
Fy fan va jobbigt det har varit att komma upp ur sängen. Jag skulle gå upp vid 7 men eftersom jag glömt ställa om klockan så ringde den redan 6, tur va så kom jag på det efter ett tag men då kunde jag inte somna om.
Igår kväll när jag skulle sova så kändes det konstigt eftersom jag inte sovit själv på flera dar. I fredas sov jag på en madrass i Marias rum och i lördags delade jag soffa med vad som kändes som världens festaste man fast egentligen är han smal som ett sugrör. I söndas somna jag och Maria nere i vardagsrummet fast på en varsin soffa.
Så inatt när jag skulle sova så var det lite halv mysko att inte dela rum med någon + att min lillebror var uppe med oskar och spela fifa som vanligt halva natten.

Nej barnvakt var det va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0