Gärdet, vi hade kul

Dagen på gärdet visade sig vara rolig iaf, förutom på slutet då jag fick ont i ljumskarna som jag tror att jag lyckades sträcka lite smått på träningen igår. Vad fick vi göra på gärdet då? Vi skulle bara samlas där sedan skulle vi ut på stan och göra massa uppgifter, bl.a skulle vi till Östra och både sjunga och dansa. På dansen kunde man få extra poäng om man lyckades locka tills sig förbi passeranda att dansa oxå, så vi sprang in i skolan och hämta massa folk. På bara den aktiviteten fick vi ihop 88 poäng! Good job sp2b! Vi snacka även om vår klassfest som vi ska ha nån gång i framtiden. Det ändavi behöver göra är att fixa lokal.

Titta vad jag hitta! En gammal bild frå i somras, tänk om va så brun nu. Jag saknar mina jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0