early morning

Tack gnaget idag klarade ni godkänt. Ett mål i baken och stolpskott efter stolpskott så kunde ni äntligen trycka in 1-1 och för att sedan 7 minuter senare smeka in 2-1.
Annars idag då ? Jo jag har chillat med Maria hela dagen, och efter att ha tittat på vad kontot hade att erbjuda så tog vi cyklarna och begav oss till Stinsen, där fick jag sms av Frida som undra om jag skulle på kvällens match, jag såg smset 17.30. Jag hade helt glömt bort den så jag sa att jag inte skulle dit men hon övertyga mig så jag cykla hem snabbt och kasta av mig grejerna hemma och sedan in i bilen och upp till tåget. Jag hann, jag såg matchen, jag är grym, I'm on top of the world!

Imorn blir det upp redan vid 7, klockan 8 ska jag vara hemma hos bröderna Weiner. Så jag är väl hemma igen vid halv 11.  See ya then bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0