Beckham Intimately Night woman

Tjena tjena! Idag har jag shoppat massor känns det som, fast egentligen blev det inte så mycket men glad är jag ändå.
Det blev en jacka, mascara, b.u.s spray, t-shirt, kalsonger till min bror och såklart en väska! Aldrig en shopping runda utan ny väska, det har ju blivit lite utav en tradition. Och allt detta för ca. 1500kr bara!
Så nu är jag så här glad!

Jag och Angelica hittade den underbaraste parfymen oxå, men den får jag vänta med att köpa tills i helgen eller efter. Parfymen är såklart Beckham Intimately Night woman och det underbara är att den bara kostar 200kr. Den tidigare utgåvan tyckte jag inte alls luktade gott så jag ville inte ens lukta på den här men så klart ska Angelica börja spruta omkring med parfymen och då fastna det på min tröja. Och tacka gudarna för det, för nu är det min nya favorit. Min burberry börjar ta slut och jag har länge varit på jakt efter en ny parfym men inte hittat någon som passat. Men nu har jag hittat den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0