bababaBAJS!

Ända sen jag kom hem idag har jag försökt städa mitt rum, och jag kom hem halv 5! Jag städar inte hela tiden utan jag kommer hela tiden in på nya banor. Jag började med att riva ut alla sänglakan från sängen. Sedan kom jag å att jag måste ta bort nattduksbordet och flytta in sängen till väggen. Men vart ska jag då lägga alla saker som ligger på nattduksbordet?

Efter att ha funderat en stund så gick jag ut i garaget och där hittade jag en hylla och den passar ju perfekt att ha vid sängen men då kom nästa problem. Jag måste hitta en sån där skruvdragare (tror jag att det heter, eller så står det bara still i mitt huvud just nu) men jag kunde inte hitta den så nu måste jag vänta på att mamma ska komma hem och hjälpa mig. Jag kan fixa själv med den men jag vet bara inte vart den är. Jag är faktiskt ganksa händig, jag menar jag målade faktiskt HELA mitt rum helt själv!

Så nu står jag här med en obäddad säng utan lakan och det ligger saker i hela sängen som ska upp på hyllan. Mamma har inte kommit hem än och om 45 minuter börjar Greys Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0