Wherever you go, I will follow

Jag klarade av skolan idag oxå, men det var en kort dag. Mötte upp Bellis för att käka på Östervalls, eller numera Ulrikas café som det döpt om sig till. När maten låg i magen så knallade vi bort till ringen för att titta på väskan som jag vill ha av mamma eftersom min gick sönder för 2 veckor sen. När det var klart åkte Bellis hem och jag gick tillbaka till skolan där vi hade föreläsning om rasism. Projektorn funkade först inte och det krävdes 3(!) lärare för att få igång den.
Vi fick sluta 30 minuter tidigare och jag åkte hem firekt för att sedan vända i dörren och bege mig hem till A&L.
På väg hem därifrån stötte jag sedan på Krimmi, Rosen och Limpan. Vi gick till burger king för att käka och sedan hem till Rosen för att se på efterlyst. När det var slut begav jag mig hem och nu sitter jag här och funderar på om jag ska plugga eller se filmen Step up. Det lutar mot det senare valet.

Det är så här vi gör det här på Jensen, står på bordet om vi måste
    

Tre lärare, en projektor.         Väskan, give me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0