Mr Drunk as hell!

Det var riktigt slitet på gymmet igår, men snabbt gick det. Sedan åkte jag hem och väntade på att Maria skulle komma hem. Vid 8 kom hon och hämtade mig hemma hos mig och vi begav oss hem till henne. Där satt vi till 10 då Sannebajs och Katrine kom. En halvtimme senare gick vi till bussen och begav oss till (hjälp mig) Väsby. Där va väsby grabbarna och Dan the man from canada! Vid 2 tog jag och brudarna taxi hem, skönt att slippa sitta på nattbussen.
Sanne och Katrine fortsatte in till stan för att sova, jag och Maria drog hem till henne där hennes mamma och Annika väntade. De hade varit ute på stan och svirat och vi hade det riktigt kul med dem innan vi tillslut gick och la oss.
Jag hade precis somnat när mobilen ringde och jag fattade inte ens att det ringde utan jag trodde det var mitt alarm så jag klickade bort samtalet  eftersom det är samma knapp som man stänger av alarmet på. Men den lilla jävlen som ringde var envist bestämd att han skulle ha tag i mig. Så telefonen ringde igen och nu fattade jag att det faktiskt var någon som ringde, så jag svara och det var ingen mindre än Mr Drunk as hell, aka Joel. Han var så sjukt full att jag knappt hörde va han sa, men av det lilla jag hörde så var han bestämd på att jag och Maria skulle klä på oss och parta med honom. Men det pallade vi inte så började han prata om klyppingen och när han sedan stod utanför dörren hemma så upptäckte han att han inte hade några nycklar. Men då var jag så trött så jag sa bara att jag inte kunde göra något och att jag ville sova. Då blev han skit sur och la på. Haha, men fysatan vad jag har garvat åt det där samtalet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0