Tack gode gud för farmors köttbullar

Jag tänkte ta en klyschig rubrik som, jag ser det snöa men jag ångrade i sista sekund.
Julafton gott folk, det var väl kul? Själv har jag spenderat förmiddagen nere på sollentuna vallen med Pappa och Ida och såklart ringette tjejerna. Men nu är jag hemma igen och det är snart dags att åka iväg till farmor för julmat. Tack gode gud för det. Ingen jul utan farmors köttbullar. Sist vi fira jul så var vi nere hos bonus kusinerna och vi bodde på hotell, detta mina vänner = noll julstämning.
Jag skulle ioförsig inte banga på att bo på hotell iår oxå eller kommande år för den delen heller men har jag inte farmors köttbullar så är det inte jul. Så är det bara.

Men ha en God Jul på er!
p.s SANNE SVARA PÅ DIN JÄVLA TELEFON! Jag har ju nästan löst det nu! Eller vänta det kanske inte finns någon mottagning där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0