Sista natten hemma

Planet lyfter om 9 timmar, om jag räknat rätt. Matte är ju inte min starka sida. Men jag landar i Luleå 10.00 och då står Sanne och gänget och väntar på mig. Fan va najs det ska bli!
Nej man kanske ska fortsätta packa lite. Jag måste ju leta fram täckbrallor och vinterskor och sånt som man inte behöver här i stockholm eftersom vi aldrig har någon snö.

Btw matchen idag... Ja den gick ju som den gick, 7-5 till canada(tror jag), är inte helt säker på slutresultatet eftersom jag fick matchstraff och inte fick spela klart.  Cp domare, till och med canada sa att det var fel dömt, men det blir ju så när man har nummer 13 på ryggen, heter Öberg och spelar i sollentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0