paket, från mig?

Ja haha. Om du någonsin skulle få ett paket av mig så kan du räkna med ett knasigt paket. Det är inge kul att ge bort random gifts t.ex. örhängen och halsband. Visst alla vi tjejer använder det men hur snabbt tröttnar man inte och lägger det på hyllan. Pärlörhängen går alltid hem och aldrig ur tiden, men hur många par har man inte samlat på sig under åren. Därför ger jag bort något som antingen står för något väldigt speciellt eller något som man faktiskt har användning för ofta. För det mesta brukar jag slå ihop dessa två kriterier.

Ett exempel är paketet jag köpte till Linda när hon fyllde 18år.
När man blir 18 är det krogen och dricka i massor! Jag tror faktiskt inte jag känner någon som inte varit ute och "utnyttjat" friheten på just 18års dagen. Men dagen efter vill man nog oftast skippa, speciellt baksmällan. Vad är då inte bättre än en skön mysdräkt och ett par sköna tofflor.
Velourdräkt och uggs, kan det bli mer rätt? Skönt och fashion på en och samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0