Oh no! Did I just say that?

Igår blev det skola och lucia tåg. Roligaste tåget någonsin, jag skrattade så att jag tjöt hela tiden. När tåget var slut så var det direkt in i klassrummet och dags för matteprov. Woho! Jag och John var först ut som vanligt. Gick käprätt åt helvete men jag hade inte förväntat mig att det skulle gå bra heller.

Efter skolan åkte jag och Bella till studion och jag fyllde i min tatuering. Sedan åkte jag direkt hem till Sanne och vi färgade håret på Krille. Svart, så nu ser han ut som en turk typ. Men det blev bra. Efter ett tag begav vi oss hem till Mattias och där var vi resten av kvällen men jag åkte hem tidigare eftersom jag hade träning imorse.

Upp tidigt med tuppen men är man hurtbulle så är man. Fast det är jag ju egentligen inte. Imorn blir det nästan upp med tuppen igen för då är det match i Salem, samling 13.00.
Och ikväll ska vi fira Maria så jag livet kunde inte vara bättre planerat!
Jo tjena tack å hej lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0