Luciaomröstning

Jag skojjade bara lite förut. Det blir iaf det här inlägget oxå. Jag kan inte låta er gå miste om det här jag bara kan inte låta bli att lägga upp.  Det är bilder på några utav lärarna och andra som jobbar på min skola. Vi har Lucia omröstning och alla lärare har fått ta varsin bild med kronan på sig, här har ni några utav dem. Enjoy!
 Anders "fjortisboy" Brick, idrottslärare
 Magda Grugiel, vår klass coach. She rocks by the way!
 Ellen Måård, psykologi lärare. Hur mår du egentligen?
 Emil "the english stalker" Tillenius. Flummig som få. Han är överallt och ingenstans.
 Eva "the talker, stalker" W. Hon vet allt om alla! Sicket minne hon har.
 Freddy "stjärtgossen/smörpojken" Becker. Du tror du är cool men vi vet vad du har under din knäppta skjorta.
 Henrik "the devil" Ja, tycker inte ni att bilden talar för sig själv?
 Martin L. Mental tränings lärare, fast frågan är väl vem som behöver mental träning. Vi eller dom? Är du med oss eller med terroristerna?
 Martin Skoglund. Ojojoj, den här lirarn har nog rökt lite för många olagliga cigaretter i sina unga dar.
 Tania Holmström, svensk lärare. The one and only.

Kommentarer
Postat av: SanneFuck

langa idrottsläraren!

2008-12-07 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0