Julavslutning

Nu äntligen är skolan klar för denna termin, jag har precis skickat in det sista arbetet.


Julavslutningen idag var inte så rolig som jag hoppats på, den brukar faktiskt vara bättre. Det bästa på hela showen var när kören skulle sjunga och där var det 2 utav grabbarna som var klädda som dressare och så sjöng dom i kören. Kan det se sjukare ut? Två tuffa macho grabbar, i dressar kläder, som står och sjunger solo(nästan, de var 3 som sjöng). Jag höll på att ramla av stolen för jag kunde inte sluta garva. Det såg hemskt ut.
När allt var klart och vi fick gå hem, så bar det av till sollentuna centrum en sväng för att köpa Ben n Jerrys och lite andra saker. Jag såg en bekant filur men orkade inte gå fram och hälsa. Vet inte om han såg mig men om han gjorde det så vet han varför jag inte alltid hälsar på honom och hans crew. Haha
Nej nu kanske man skulle ta och hjälpa mamma med städningen jag lovade ju faktiskt att jag skule ta hand om diskmaskin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0