It wasn't me as Shaggy would say

Iställer för att plugga igår så blev det ju film. Såg Step up och den filmen är ju helt grymt bra! Love it! Trots att jag valde bort plugget framför filmen så klarade jag provet galant. Det gick super duper, eller vad jag tror iaf. Efter provet hade vi fått ledigt från psykologin för att göra ett arbete som vi fått av vår lärare. Vi skulle ut och testa olika normer i samhället, plus filma allt.
Jag, Bellis och Shavin begav oss in till t-centralen där vi roade oss med att stå på fel sida i rulltrapen och stå still på de där rullandebanden nere vid akalla hjulsta tågen. Vi fick alla möjliga olika sorters reaktioner, och vi hade skit kul hela tiden. Va fan svenskar gaska upp er lite. De må vara mörkt och trist ute men inte fan behöver alla vara bitterfittor för det.

När det var klart åkte vi till ett museum där Kroon(historialäraren) väntade. Han hade skickat ut resultatet från hemtentan och man kan väl inte säga att någon i klassen var nöjda med sina resultat. Han var riktigt hård/tuff i sin bedömning, så han ska veta att han har tur att han ser bra ut för annars skulle inte ens hälften av klassen orka med honom och hans PMS humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0