I made it!

Jag kom äntligen iväg till skolan idag och det kändes riktigt bra att vara tillbaka. Så nu kör vi benhårt på skolan varje dag fram till jullovet!
Lunchade gjorde jag med Bellis som vanligt, vi skulle ätit sushi men det var helt smockat med folk så det fick bli vanlig skräpmat från trafiket istället. USCH! Sedan var det tillbaka till skolan för historia och svenska.
På väg hem från skolan så fick jag sällskap av Angelica, eller aa till t-centralen där vi gick åt olika håll men uppe på pendeltågsperrongen så stötte jag på Carl och Joel. Börjar bli en liten tradition att möta dem vid tåget på måndagar, alltid exakt samma tåg!
Nej men det är en dag även imorn, och jag ska försöka gå upp lite tidigare och plugga lite aktiekunskap (prov på torsdag). Efter skolan ska jag nog försöka mig på lite julklapps shopping, jag har ju endel att köpa till så det gäller att vara ute i god tid.


Mössan är från H&M, för dig som undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0