Firande av Maria

Maria fyller år nästa vecka, men vi firar henne redan ikväll. Middag hemma hos henne och sedan får vi se vad som händer efter.

Men just nu är det mitt minsta problem, för mitt största problem nu är, vad jag ska ha på mig. Jag vill ha en klänning, men jag kan inte hitta den. Den har varit borta länge nu. Jag måste ha glömt den hos nån. Bajs! Den skulle vara perfekt idag. Den är snygg men ändå enkel så man är inte jätte uppklädd men heller inte för "slappklädd" heller. Den är perfekt dagar som denna då jag är lite småhängig. Vet inte varför men jag är helt slut i hela kroppen. Jag vill bara släcka alla lampor i rummet och lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och somna.

Nej firande av Maria var det ikväll, ta dig i kragen och ryck upp dig för fan! Tagga tagga! Positivt tänkande! You can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0