Älvsbyn, jag kommer!

Sitter hemma hos mamma med datorn i knät, tittar på gamla bilder och lyssnar på musiken som finns på Sannes blogg.
Och på tal om Sanne så... Jag åker upp till henne och älvsbyn den 30december! Där kommer vi att fira nyår och åka scooter och ha skit kul. Hon har lovat hunkiga hockey grabbar och riktiga män.
Och att det är 2 meter snö där uppe gör det bara ännu bättre! I cant wait! Jag vill bara sitta på det där jävla planet nu nu nu! När vi kommer hem har vi inte bestämt än men det blir väl 6 eller 7 januari. Åh jag måste packa, inte nu men jag måste börja tänka på vad som ska med. Det får inte överstiga 20kg. Vad ska jag ha för skor? Finskor till nyår, varma skor som tål snö, ett par vanliga som jag kan ha när vi går inne i stan och kollar i butiker. Jag måste också ha flera jackor. En fin till nyår en varm, blir nog fjällisen och den kommer ta plats i resväskan. Sen måste jag ha massa långkalsonger och så vidare. Jag står inför ett dilemma. Blir nog flera väskor, den stora röda och sedan lilla piglet väskan som alla skor kan ligga i men sedan ska jag ju ha en handbagage väska oxå. Ja det kommer nog att bli endel. Men den nöten ska jag knäcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0