Keep on reading, I’ve desigted not to care

Jag är tillbaka för att stanna. Nu kör vi igen!
Ja vad har hänt den här helgen då? jo i fredas var det filmkväll med Krimmi gänget hemma hos mig. Ida och jag var i stan efter skolan/jobbet och då köpte hon 2 nya filmer så vi såg en utav dom. Ingen höjdar film men den var bra. Juste jag köpte ju en rosa velour dräkt från Gina Tricot, otroligt mysig!
Under lördagen var det landslags uttagning. Efter den Chillade jag, Hörberg och Ida hemma hos oss, Vi beställde hem mat och vid 10 begav jag och Hörberg oss ner till Saxen där vi träffa Limpan, Gabbi, Cassie, Linda och såklart sollentuna grabbarna och sedan oxå Edsvikens grabbar. Jag och Vangen kom fram till att jag är en 1/8dels ninja, som ni kanske hört tidigare så är han 50%Dansk och 50%Ninja. Joel och jag han diskutera våra framtida barn under kvällen. Vi ska ha 2 tvillingpojkar och 2 tvillingflickor, och i den ordningen. Första pojken ska bli fotbollsproffs, den andre ska bli pingisproffs i Kina, första flickan ska bli friidrottsstjärna nya Carolina Klüft, och den andra tjejen ska bli utvikningsmodel för playboy. Så alla våra barn kommer att dra in mycket pengar åt oss så att jag och Joel slipper jobba för att tjäna pengar, vi får det av våra barn istället.
Sen idag var det landslagsgrejs igen, fast idag spelade vi match hela dagen istället för att träna. Efter matchen fick vi veta vilka som hade kommit med, tyvärr inte jag men grattis till er andra som kom med! Krossa motståndarna nere i Prag under VM! När jag kom hem från matchen så har jag bara legat och latat mig framför tvn, och ioförsig en liten tur med Dante.
Nej nu ska jag sova, har en tidig dag i skolan imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0